Microsoft Dynamics CRM će vam omogućiti stalan i očigledan napredak u vašem svakodnevnom poslovanju.

Marketing:

Bolje poznavanje klijenata, preciznija, inteligentnija kontrola i jasan uvid u isplativost investicija kroz marketing.

Podelite vaše klijente u različite profitabiline grupe, a zatim usmerite vaše marketing akcije ka svakoj grupi na pravi način koristeći moćan workflow model. Uz Microsoft Dynamics CRM, vaši marketing profesionalci imaće na raspolaganju sjajne alatke za:

  • Segmentaciju klijenata po različitim kategorijama
  • Planiranje i sprovođenje marketinških kampanja
  • Pronalaženje, ekstrakciju i pročišćavanje podataka
  • Analizu i izveštavanje
  • Za timski rad između marketing i prodajnih timova
  • Portal za razmenu i deljenje informacija

Prodaja:

Pronađite nove klijente i sklopite više poslova

Stvorite kompletan uvid u podatke o vašim klijentima, bilo da ste online ili offline, iskoristite alate koji omogućavaju vašim profesionalcima; trenutan pristup bazi potencijalnih klijenata, prepoznavanje mogućnosti prodaje drugih proizvoda već postojećim klijentima, kao i kraći vremenski period za pravljenje i zatvaranje što više poslova. Microsoft Dymamics CRM omogućava:

  • Upravljanje potencijalnim klijentima i poslovnim prilikama (leads & opportunities)
  • Upravljanje klijentima i kontaktima (accounts & contacts)
  • Upravljanje teritorijama (territories)
  • Analitiku i predvidjanje prodaje
  • Pristup preko mobilnih uredjaja u offline i online režimu
  • Brz pristup podacima o proizvodima, cenama i datim ponudama

Podrška klijentima:

Ostvarite veću vrednost vaših usluga u očima klijenata 

Reagujte brže na probleme vaših klijenata, osnažite vaše odeljenje podrške da bolje prepoznaje i adresira probleme, kao i da pruži konzistentnu i efikasnu podršku klijentima, što će dugoročno doprineti većoj profitabilnosti vašeg poslovanja očuvanjem postojećih i pridobijanjem novih kupaca. Microsoft Dynamics CMR pruža mogućnosti za:

  • Upravljanje klijentima i kontaktima
  • Upravljanje predmetima i međusobnim odnosima
  • Upravljanje proizvodima i ugovorima
  • Upravljanje bazom znanja
  • Zakazivanje usluga
  • Kreiranje poslovih tokova (workflows) između timova i grupa
  • Izveštavanje i analitiku

 

Idealan za vaše zaposlene  

Sa prepoznatljivim korisničkim interface - om, alatima zasnovanim na wizard - ima i tesnom integracijom sa Microsoft Office aplikacijama, Microsoft Dynamics CRM je pravo rešenje za vaše zaposlene.

  • Krenite odmah u dobro poznatom Microsoft Office Outlook okruženju gde će zaposleni brzo i lako početi da koriste CRM aplikaciju, bez potrebe da prelaze iz Outlooka u CRM i obratno.
  • Omogućite zaposlenima da rade sa poznatim alatima, kao što su Microsoft Office Word i Microsoft Office Excel aplikacije, kako bi samostalno kreirali sopstvene preglede ili workflow tokove, pomoću alatki koje su zasnovane na čarobnjacima ( wizard ). Sve to bez ikakve zavisnosti od podške IT profesionalaca.

Pogodan za vaše poslovanje  

 

Microsoft Dynamics CRM je veoma fleksibilan i nudi brojne mogućnosti implementacije kako bi na što bolji način odgovorio zahtevima vašeg poslovanja.

  • Automatizujte poslovne procese i unificirajte vaš poslovni sistem sa fleksibilnim alatima jednostavnim za korišćenje, koji su kreirani na Microsoft Windows Workflow Foundation (WWF) platformi.
  • Oblikujte sami svoje rešenje pomoću jednostavnih alata. Modifikujte, proširite i prilagodite Microsoft Dynamics CRM vašem načinu poslovanja. Prilagodite vaš CRM svim grupama vaših zaposlenih.
  • Uskladite informacioni sistem sa ciljevima vašeg poslovanja pomoću CRM rešenja koje će zadovoljiti i zahteve IT-a i zahteve poslovanja, kroz veoma brz proces implementacije, sa jednostavnim izmenama sistema i sa potpuno osposobljenom radnom snagom.

Pogodan za vaše okruženje  

 Izgrađen na pouzdanim tehnologijama i tehnologijama koje su industrijski standard, Microsoft Dynamics CRM je prilagodljiv i pristupačan CRM sistem koji se lako integriše u vaše postojeće okruženje.

  • Ostvarite brz povratak vaše investicije sa tehnologijama koje su industrijski standard, sa arhitekturom izvanrednih performansi gde ćete imati manje elemenata kada je u pitanju implementacija i održavanje sistema.
  • Zaštitite vašu investiciju u informacione tehnologije, sistemom koji vas neće zarobiti svojim specifičnostima, a koji je jednostavan za nadogradnju (upgrade), migracije i sistemom koji se lako proširuje, bilo da je u pitanju nova teritorijalna jedinica, novi proizvod ili bilo koje praćenje poslovnih tokova.
  • Povežite se sa drugim tehnologijama pomoću ugrađenih mehanizama za integraciju sa internim i eksternim sistemima, smanjite operativne troškove, brzo i lako postignite vrhunsku funkcionalnost.
  • Vrlo pristupačna cena. Za 5-6 korisnika na godišnjem nivou od 4000 evra. Jedan korisnik plaća licencu na mesečnom nivou samo 24 evra. Neograničene mogućnosti kastomizacije i kreiranja eniteta poslovanja.

 

 

©2017 Digit Consulting doo. All Rights Reserved.

Search