Glavni igrači u savremenoj tržišnoj utakmici su kupci. Oni praktično sada imaju najveću moć. Imaju Internet u svojim rukama. Dovoljno je samo da kliknu mišem i da promene sajt tj. online prodavnicu, uporede cene, proizvode, vide nešto novo, nešto potrebnije, nešto jeftinije, lepše upakovano.Vreme i udaljenost u ovom slučaju nisu limitirajući faktor, u smislu da nekog spreče da zbog udaljenosti prodavnice i nedostatka vremena ostane tu i kupi nešto. Danas kupci štede sebi vreme pretražujući Internet i niko ih ne može prevariti, prelaze iz zemlje u zemlju, ONI BIRAJU! Odnosi sa kupcima su danas najvrednija imovina jednog preduzeća.

Ukoliko preduzeća žele da opstanu moraju da se prilagode kupcima. Naravno, većina preduzeća kaže da je njima kupac na prvom mestu. To u stvarnosti nije baš tako, jer većina njih na prvo mesto stavlja kvalitet proizvoda. Oblikovanje preduzeća koje je okrenuto kupcima počinje strategijom CRM-a, Customer Relationship Management.

Pozovete, recimo, Vašu osiguravajuću kompaniju...javlja vam se glas koji vas odmah identifikuje i zna sve o vama, vašoj polisi osiguranja...i odmah vas obaveštava o nekoj drugoj polisi automobilskog osiguranja kojom ćete uštedeti novac...Vi odgovorite pozitivno i poželite da se vidite sa agentom za osiguranje...oni već znaju vašu adresu i tip vašeg automobila... Kako a da ne budete zadovoljni kada vam olakšavaju život.

Koliko vam se puta desilo da pozovete turističku agenciju i poželite da otputejete negde. Da li se dešava da znaju podatke o vama,koliko ste puta putovali preko njih, da li vam nude popust,  da li znaju koja su vaša interesovanja, da li znaju šta želite a šta ne želite? Koliko puta vi pričate jedno a oni sasvim drugo? Da li vas sve to čini nezadovoljnim? Kome ćete se okrenuti kao klijent? Naravno onome ko brine o vama i ko vas uvažava! Primera ima beskonačno.


Što više podataka o kupcu, što više pažnje, veće su i šanse da se taj kupac zadrži i pretvori u lojalnog kupca..  ...a to je samo jedan od zadataka CRM-a, da zadrži kupca. Da li znate da 68% kupaca nezadovoljnih uslugom odlaze kod konkurenta? A samo 14 % je nezadovoljno kvalitetom proizvoda. Da li znate da su troškovi pridobijanja novog kupca pet puta veći nego troškovi zadržavanja starog kupca?

Preduzeća  koja imaju razvijen CRM koncept:

 

Rastu skoro 60% brže od konkurencije koja nema razvijen CRM, proširuju tržište za 6% godišnje, naplaćuju 10% više za svoje proizvode, ostvaruju povratak na investiciju, povećanje odanosti klijenata za 5% može da rezultira u povećanju profitabilnosti od 25% - 85%.

Crm je strateško rešenje koje unapredjuje poslovanje, pospešuje produktivnost svakog preduzeća. Stvarna vrednost CRM-a je istinsko razumevanje potreba kupaca, a oni znaju šta zaista žele. Ne propustite priliku da im izadjete u susret i pružite što kvalitetniju uslugu. Olakšajte im život, zauzvrat bićete nagradjeni.

Industrija koje koriste CRM praktično nema. Na zapadu praktično nema preduzeća koja ga ne koriste. Crm je vrlo ekonomičan, povratak investicije je vrlo brz. Kreiranje poslovnih procesa i formulara je ekstremno brzo i što je najvažnije, besplatno kada naučite da ga koristite. Ne morate čekati programerske firme da prave novi softver. To ćete vi uraditi za jedan dan.

Ukoliko želite da unapredite poslovanje pozovite nas. Ukoliko ne znate šta je CRM javite nam se. Ukoliko želite da vam predložimo na koji način bi CRM unapredio vaše poslovanje tu smo. Prezentacija CRM-a i konsultacije su besplatne.

©2017 Digit Consulting doo. All Rights Reserved.

Search