Iznos ugovorene mesečne naknade u paušalnom iznosu zavisi od broja računarskih mesta, servera, kompleksnosti računarske mreže i garantovanog vremena odziva.
U mogućnosti smo da vam ponudimo sledeće pakete usluga:
1 - Osnovni paket
- Mesečno održavanje 8 sati 5 radnih dana (ponedeljak-petak, 9.00-17.00)
- Garantovano vreme reagovanja do 24h po prijavi incidenta
2 - Osnovni paket sa skraćenim vremenom reagovanja
- Mesečno održavanje 8 sati 5 radnih dana (ponedeljak-petak, 9.00-17.00)
- Najkasnije vreme reagovanja do 4h po prijavi ili daljinskim putem do 1h
3 - Prošireni osnovni paket
- Mesečno održavanje 8 sati 6 radnih dana (ponedeljak-petak, 9.00-17.00 + subota, 9.00-14.00)
- Najkasnije vreme reagovanja 2h po prijavi ili daljinskim putem do 15 min.
- Udaljeni nadzor računarske mreže i servera
U slučaju da vam ponuđeni paketi usluga ne odgovaraju uvek ih možemo prilagoditi vašim potrebama.
Svi paketi podrazumevaju trenutnu telefonsku podršku.
Zahvaljujući remote pristupu, vreme odziva je najčešće daleko kraće u odnosu na garantovano vreme definisano ugovorom.
Sledeća oprema se obuhvata standardnim ugovorom o održavanju:
- Svi serveri,desktop i notebook računari - hardver
- Štampači
- Aktivna i pasivna mrežna oprema
- Internet konekcija do glavnog internet routera
- Microsoft operativni sistemi i programski paketi
- Antivirus programi sa licencom
- Ostali programi sa licencom i tehničkom podrškom proizvođača
Sledeću oprema se ne može obuhvatiti standardnim ugovorom za održavanje:
- Računari specijalne namene kao što su na primer PC bazirani dijagnostički uređaji ili računari za upravljanje procesima
- Računari sa linux i drugim operativnim sistemima za koje ne postoji tehnička podrška
- Programi i aplikacije za koje ne postoji tehnička podrška proizvođača
- Nelicencirani programi i aplikacije
Ukoliko ste zainteresovani za naše usluge, pozovite nas i mi ćemo bez ikakve vaše obaveze prema nama doći do vas kako bi smo sagledali vaše potrebe iz svih uglova i izašli sa odgovarajućom ponudom.